Trazando a vida 5


10 comentarios:

Poly Bernatene disse...

Hola An!muchas gracias por pasarte por mi blog y me encantan tus comentarios! te mando un gran abrazo.

maruxiña disse...

... xa o decía eu, a tv vai acabar connosco jejejeje

Biquiños que marcho vela tv!!!

Lubrio disse...

Es que la chica de Bones tiene ese no se qué... :)

Jajajaja

Saludos!

An disse...

Poly Bernatene, siempre es un placer, y más si luego te pasas por aqui o por RuAn. Un fuerte abrazo amigo.

maruxiña, a mi ahora que Bones esta repetida y que pysch tambien...ya no me llama la atencion la tv XD SAúdos e apertas.

Lubrio, Cual de ellas XD SAúdos amigo

Julio Torres disse...

Eu creo que tamén, que a tv vai acabar connosco... Pensei que o teu blog xa non estaba na blogosfera. Alégrome que aínda continúa con estas viñetas tan orixinais. Moita sorte nos Premios 20 Blogs. Un saúdo desde Pontevedra.

Bruma disse...

jajaja... me encanta esta tira. es cotidiana. :)

paideleo disse...

Real como a vida mesma !!!.

An disse...

Pois xa ves, por eiqui sigo. Saúdos e grazas pola visita :D

Bruma, y a mi me encanta que te encante. Bicos

Paideleo, ando a superalo XD SAúdos e apertas

Merce disse...

Si e que cada vez hai menos que ver, pero cando un se engancha a algo determinado... é coma isto ;)

Bicos

An disse...

O problema é que no fondo todos somos uns viciosos sexa do que sexa. bicos a moreas