Paxaradas nº 16































Pouco lembro de que me motivou a facer esta paxarada. O que si lembro é que a orixinal era un chisco distinta, posto que ás andoriñas só as suxeitaba unha liña moi fina, logo, doutra volta, engadín o poste e algún detalle máis.

Poco recuerdo de que me motivó a hacer esta paxarada. Lo que sí recuerdo es que la original era un poco distinta, puesto que a las golondrinas sólo las sujetaba una línea muy fina, luego, posteriormente, añadí el poste y algún detalle más.


Little remember that it motivated me to do this paxarada. What himself remember is that the original was a bit distinct, since to the bank swallows only attached them a very fine line, afterwards, subsequently, added the stick and some detail more.

6 comentarios:

Landahlauts disse...

jajajaja

Qué bueno.

Un saúdo e unha fondísima aperta dende Andalucía.

Merce disse...

jajaja mira ti que caladiño o tiñan elas...

Biquiños :)

Humorsobrenada disse...

jaja

Incluso las aves se han modernizado

Saludos!!!

Victoria Villa disse...

jajjaja me encanta la cara de los pájaros! :D

An disse...

Landahlauts, muchisimas gracias por tu visista. Lo mismo te deseo. Abrazos y Saludos.

Merce, xa sabes, clausalas de confidencialidade. Saúdos e apertas

An disse...

E.L., ellas las primeras, que nsotros vamos siempre a remolque. Bicos.

nash_design, me alegro. Bicos a moreas