Güetito




Poucos coñecedes a Güetito, os que o facedes saberedes que é o meu avatar no foro de ilustrando e nalgún máis por a rede en diante, pois ben, aproveito o feito de subir a versión que Sara de Absolute zero ( podedes ver vieiro a súa paxina a dereita) fixo del (e o meu para que comparedes e me chamedes o que queirades) para anunciar que é o substituto do home polo que me representaba...inda así admítense votos a favor e na contra. O meu arriba, o dela abaixo :)

Pocos conocen a Güetito, los que lo hacéis sabréis que es mi avatar en el foro de ilustrando y en alguno más por la red en adelante, pues bien, aprovecho el echo de subir la versión de Sara de Absolute Zero (podéis ver el enlace a su pagina a la derecha) hizo de el (y del mío para que comparéis y me llaméis lo que queráis) para anunciar que es el substituto del hombre pollo que me representaba...aun así se admiten votos a favor y en contra. El mío arriba, el de ella abajo

0 comentarios: